Dragoste prematura

Dupa cum spune si titlul acestui blog si melodia pe care o voi posta mai jos, anii de liceu nu pot spune ca au fost pentru mine asemenea unui borcan cu miere, a fost mai degraba ceva ce mi-am dorit sa se termine cat mai repede.Tot in liceul mi-am pierdut si o parte din increderea pe care o acordam fetelor, dupa ce multe vrme am fost un siropos, un romantic cu sau fara plete.

Dragostea nu a fost punctul meu forte si nu e nici acum.Poate datorita stilul meu de trai, situat undeva la exterme, aici ma refer la faptul ca o buna perioada din liceu am fost „somnambul” de la energizante/coca-cola si alte stimulente.
Astazi ora 10 seara, 24 iulie 2012 inca nu ma declar atins de senzualitatea fermecatoare a unei fete, tanjind totodata dupa coapsele si aparitia ei.

Lasă un comentariu